مقاله : مراحل ايجاد و گسترش فرهنگ مشتري مداري
فرمت : word
تعداد صفحه : 32 قیمت : مبلغ ۵ هزار تومان
چكيده
امروزه نقش مشتريان از حالت پيروي از توليدكننده به هدايت سرمايه گذاران، توليدكنندگان و حتي محققان و نوآوران مبدل گشته است. به اين ترتيب بسياري از مفاهيم و تئوري ها بر محور «مشتري» نگارش شده اند. سمت و سوي كليه فعاليت هاي بنگاه اقتصادي براي تأمين نيازهاي مشتري و كسب رضايت و اعتماد اوست. در بازار گسترده امروز موفقيت يا عدم موفقيت يك بنگاه اقتصادي به رفتار مشتري بستگي دارد. اوست كه با مطالعه و بررسي نيازهاي خود و بازارگسترده و كالاهاي متنوعي كه دراختياردارد و باتوجه به امكانات و استعداد خود به ارزش گذاري مواردي همچون قيمت، مرغوبيت، كيفيت و... مي پردازد و درنهايت انتخاب مي كند. اين مقاله به موضوع مشتري و اهميت آن مي پردازد. تعريف مشتري، نياز مشتري، فرهنگ مشتري مداري و مراحل ايجاد و گسترش فرهنگ مشتري مداري از جمله مباحث اين مقاله هستند
فهرست :
• مقدمه
• چكيده
• رضايت مشتري چيست
• اثرات رضايت مشتري
• اهميت مشتري
• نياز سنجي
• ويژگيهاي يك سازمان مشتري مدار
• ويژگيهاي مديران مشتري مدار
• ويژگيهاي كاركنان مشتري مدار
• برنامه كاربردي مشتري مداري
• مراحل ايجاد و گسترش فرهنگ مشتري مداري در سازمان
• نتيجه گيري
• مراجع
***************************************************************************************
در صورت تمایل
به دریافت فایل فوق در مدت 10 دقیقه ، لطفاً اینجا کلیک
کنید
***************************************************************************************
مشاوره ؛نگارش پایان نامه ؛ مقاله + شبیه سازی
در تمام مقاطع دانشگاهی پذیرفته می شود
در صورت
تمایل می توانید عنوان و جزئیات پروژه خود را در قسمت نظرات این پست
اعلام فرمایید. ضمنا می توانید اطلاعات درخواستی خود را به ایمیل یا تلگرام
نمایید
ایمیل :
com.dr@yahoo.com
درباره :
رابطه ميان سرمايه اجتماعي كاركنان و رضايت شغلي آنان ,
|